Werkwijze
Hieronder leest u stapsgewijs hoe wij uw zaak behandelen vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de sluiting van uw dossier.
1. Informatie
Wij ontvangen de aanmelding van uw zaak via het aanmeldformulier of telefonisch (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur) via 020-7609369 (Amsterdam) of 030-2919874 (Utrecht). Wij bepalen of wij de expertise in huis hebben om u verder te helpen of dat wij u doorverwijzen naar een andere rechtsbijstandverlener.
2. Adviesgesprek
Als wij u verder kunnen helpen, plannen wij een adviesgesprek in waarbij u de keuze heeft uit een Uitgebreid Advies Gesprek, Regulier Advies Gesprek of Licht Advies Gesprek. Het gesprek vindt op kantoor of via een videogesprek plaats.
3. Opdrachtbevestiging
Indien u ons inschakelt na het adviesgesprek krijgt u een uitgebreide opdrachtbevestiging. Daarin staan alle afspraken opgeschreven, waaronder het doel van de opdracht, de wijze waarop uw zaak wordt behandeld en de kosten.
4. Zaaksbehandeling
Na ontvangst van de getekende opdrachtbevestiging en uw voorschotbetaling starten wij de behandeling van uw zaak. Wij kunnen advies geven, bemiddelen of een procedure starten.
5. Resultaat
We bespreken vervolgens het resultaat van het advies, de bemiddeling of de procedure met u. We bepalen of uw probleem volledig is verholpen of dat verdere bijstand nodig is.
6. Sluiting
Na afloop van uw zaak krijgt u een sluitingsbrief via de e-mail. Daarin staat hoe lang wij uw dossier bewaren en hoe u uw eventuele originele stukken kunt terugkrijgen.
Referenties cliënten
Wij vragen regelmatig naar de ervaringen van onze cliënten om onze dienstverlening en kantoororganisatie waar nodig te kunnen verbeteren. Lees hier wat onze cliënten zeggen over onze dienstverlening.
Direct uw zaak aanmelden
Wilt u uw zaak aanmelden? Klik hier om uw zaak direct aan te melden.